CUTE DOG kampanja
Zapošljavanje osoba s invaliditetom predstavlja izniman izazov za sve dionike, osobe s invaliditetom kao posloprimce, njihove obitelji, poslodavce, stručnjake koji sudjeluju u rehabilitaciji i društvo generalno. Kako bi pružili podršku svim dionicima, centar za rehabilitaciju SILVER provodi projekt MODEL 4P “POSLOPRIMCI + POSLODAVCI + PODRŠKA = POSAO”.
Osobama s invaliditetom psi predstavljaju fizičku, emocionalnu i socijalnu kariku koja na individualnoj razini osnažuje pojedinca. Kako bi sve karike prema inkluziji bile povezane, nužno je uključenje osoba s invaliditetom u svijet rada. Poslodavci su pri tome neizostavna poveznica ne samo na radnom mjestu već i u društvu generalno. Povezivanjem ova dva snažna entiteta, pasa pomagača i poslodavaca, ostvaruju se veće šanse za uspješnost procesa zapošljavanja.
„CUTE DOG“ kampanja započela je otvaranjem izložbe PSI ANĐELI (slike s otvorenja izložbe možete pronaći ovdje, galeriju fotografija “Psi anđeli” ovdje, a katalog možete preuzeti ovdje). Slijedeći korak u kampanji predstavlja kumstvo pasa pomagača od strane poslodavaca koje će započeti javnim potpisivanjem kumstva uz sudjelovanje ambasadorica kampanje – voditeljica Barbara Kolar i spisateljica i „dogerica“ Rujana Jeger. Ambasadorice Centar Silver će u sklopu kampanje promovirati programe Centra Silver i važnu ulogu koju psi pomagači imaju u društvenom i poslovnom životu osoba s invaliditetom.
„Vjerujem da će djeca s teškoćama u razvoju i odrasli s invaliditetom zahvaljujući Centru Silver imati kvalitetniji samostalni život i to je ono čemu ćemo se mi posvetiti i to je razlog našeg pristanka na ovu funkciju ambasadora“, izjavila je Barbara Kolar. „Također se omogućuje tvrtkama da postanu kumovi određenog psića tijekom njegovog školovanja i pomaganja osobama s invaliditetom.“
Poslodavci koji se uključe u „CUTE DOG“ kampanju pružaju podršku radu Centra za rehabilitaciju SILVER i podižu svijest o važnosti uloge pasa pomagača u životu osoba s invaliditetom. Poslodavci time postaju zaštitnici vrijednosti projekta MODEL 4P “POSLOPRIMCI + POSLODAVCI + PODRŠKA = POSAO”. Kumstvo psu pomagaču podrazumijeva:
- medijsku promociju,
- jačanje socijalo osjetljivog korporativnog identiteta tvrtke,
- osnaživanje zapošljavanja osoba s invaliditetom.
Uključivanje u „CUTE DOG“ kampanju i kumstvo pasa pomagača poslodavce financijski ne obvezuje.